קוראים

מופעל על ידי Blogger.
יום שלישי, 11 בינואר 2011

postheadericon שאלות ותשובות על שמות מתחם בעברית


שאלות ותשובות על שמות מתחם בעברית
האם זה תורם למיקום בגוגל?
יש מומחי קידום אתרים (SEO) שטוענים שזה מוסיף קצת, יש כאלו שטוענים שהתוספת היא שולית עד אפסית ויש כאלו שטוענים שזה לא מוסיף בכלל. יש תמימות דעים כי זה לא מהותי ביחס לשאר הפרמטרים.


האם שם קליט ונוח בעברית מוסיף לתנועת גולשים?
אולי פעם אנשים היו מקלידים באופן נאיבי כתובת בשורת הכתובות של הדפדפן ומקווים לטוב. היום הם משתמשים במנועי חיפוש. התנועה אקראית על שם דומיין עברי לאתר תהיה אפסית.
אבל אם נביט על שמות מותגי האינטרנט המובילים בארץ ובעולם, גוגל, פייסבוק, אי.ביי, אמזון, יאהו, בינג ובישראל, וואלה, נענע, מאקו, ynet, NRG, קפה דה מארקר  וכן הלאה נמצא שאילו לא כוללים בשמם מילה גנרית נוחה.
מנגד, אם כבר מפנים אותנו ישירות אז אולי זה ה נוח להקליד שם גנרי (אם כבר מפנים אותנו ישירות)


האם שם גנרי בעברית שווה הרבה כסף?
אם יש אנשים שמוכנים לשלם הרבה כסף על שם ממותג עסקים.co.il אז זה שווה הרבה כסף. לא ברור בדיוק למה (ראה תשובה קודמת) אבל כאמור, זה עניין של ביקוש והיצע ללא כל קשר לשווי הריאלי. 


האם כדאי להשקיע בשם בעברית?
לא ברור. זה נוח להגיד בטלפון, זה לא נוח להקליד (באמצע הקלדת השם צריך לעבור מעברית לאנגלית), העלות היא שולית (שמונים שקלים לשנה) אבל נדמה שבשלב זה זה מיותר



0 תגובות: