קוראים

מופעל על ידי Blogger.
יום ראשון, 12 בדצמבר 2010

postheadericon ניופאן כדוגמא טובה לפעילות שיווקית בפייסבוק


קבוצת ניופאן הפועלת בישראל משנת 1986 עוסקת ביבוא ושיווק והפצה של מוצרי אלקטרוניקה, חשמל, תקשורת, מחשבווצצילום ומיכון עסקי. החברה היא אחת מהחברות ההפצה הגדולות בישראל ומשווקת את מוצרי קנון, טושיבה, קנווד, דילונגי, ואקס ועוד ועוד ועוד. ניופאן אינה מוכרת באופן ישיר לצרכנים אלא דרך רשתות וחנויות. מנגד היא אינה היצרנית ויחד עם זאת פעילות השיווק שלה אמורה לחזק את המותגים וליצור ביקוש "מלמטה". הקבוצה משקיעה משאבים רבים בשיווק כולל באינטרנט.
בפייסבוק ניתן למצוא מספר עמודים שניופאן מפעילה ומתחזקת. מעבר לעמוד הרישמי של החברה בפייסבוק שהוא פחות מעניין לצורך השיווק, מפעילה ניופאן לדוגמא את עמוד סודות המטבח. כדי להקים את הקהילה ולהזמין את הגולשים יצרה ניופאן תחרות לייקים וצירוף חברים כאשר הפרס היה מוצר לא יקר (מבחינתה) אך בעל משמעות לציבור הגולשים. החברה לא הסתפקה בצירוף החברים אלא הזמינה אותם לפרסם מתכונים משלהם כאשר כתמריץ היא מחלקת פרסים.
עמודי התמונות לא כוללים דווקא את מוצרי המטבח של ניופאן, אלא להיפך, אנשים מבשלים ומנות. עוד כולל העמוד סרטוני וידיאו וכמובן שיתוף בין המשתתפים. אין ספק שמדובר בדוגמא נהדרת לשימוש נכון בפייסבוק כדי לקדם מותג.



0 תגובות: