יום שלישי, 28 בדצמבר 2010
מדוע חמישים אחוז מהקמפיינים במדיה החברתית יכשלו?
הניוזלטר המצויין דיגיטל פטרול מביא קישור אל דבריו של מומחה השיווק אדם קמייק אשר טוען כי למרות שיותר ויותר גופים נכנסים בעוצמה לשיווק במדיה חברתית, רובם ייכשלו. קמייק מונה מספר סיבות, בהן המחשבה שמדובר במדיה חברתית בעוד שמדובר בעסקים חברתיים, הנטייה להיצמד לגורואים – למרות שהענף כולו צעיר מדי מכדי שיהיו בו גורואים, וכן הציפייה שקמפיין שהועתק ממישהו יעבוד גם עבור המעתיק.
תוויות:
אדם קמייק,
שיווק במדיה חברתית
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
0 תגובות:
הוסף רשומת תגובה